Metaversum on järgmine suur asi online-tehnoloogias. See on virtuaalne maailm, kus inimesed saavad üksteisega suhelda, mängida mänge ja isegi töötada. Ettevõtted, kes üha enam metaversumi omaks võtavad, otsivad viise, kuidas luua laiem nähtavus brändile.

Üks võimalus seda teha on kohandatud vaipade ja uksemattide abil. Spetsiaalselt ettevõttele kujundatud vaipu saab kasutada külastajate/mängijate jaoks ainulaadse ja meeldejääva esmamulje loomiseks metaversumis. Neid kujundatud uksematte saab kasutada ka brändi ja toodete reklaamimiseks.

Siin on mõned näited ettevõtetest, kes on oma füüsilise brändi kohaloleku metaversumis edukalt üle viinud kohandatud vaipade abil:

  • Nike lõi oma Nikelandi ruumis Robloxis kohandatud vaiba. Vaibal kasutatakse Nike logo ja sõnumit.

  • McDonald’s lõi oma virtuaalse restorani jaoks Decentralandis kohandatud vaiba. Vaibal on kujutatud McDonald’si logo ja sõnum “Tere tulemast McDonald’sisse”.

  • Coca-Cola lõi oma virtuaalse ranna jaoks The Sandboxis kohandatud vaiba. Mati peale on kuvatud Coca-Cola logo ja sõnum “Tere tulemast Coca-Cola rannale”.

Need on vaid mõned näited sellest, kuidas ettevõtted kasutavad disainitud uksematte metaversumis tugevama brändi loomiseks. Kui soovite seda teha ka teie, siis siin on mõned soovitused:

  • Valige spetsiaalselt teile kujundatud vaip, mis on brändi ja toodetega kooskõlas.

  • Kasutage vaipa oma brändi või toodete reklaamimiseks.

  • Asetage vaip oma metaversumi ruumis silmapaistvasse kohta.

  • Need aitavad teil meelitada külastajaid oma metaversumi ruumi.

  • Need aitavad teil oma brändi ja tooteid reklaamida.

  • Need aitavad teil tugevdada brändi teadlikkust ja lojaalsust.

  • Need aitavad teil luua külastajatele meeldejäävama esmamulje.

Siin olid ainult üksikud näpunäiteid, aitamaks kohandatud vaipade abil oma brändil üle minna füüsilisest maailmast virtuaalmaailma.

Seega, kui olete mõelnud metaversumis toimetamisele, tasuks kindlasti kaaluda ka erilahendusega uksematte. Ennekõike on see hea võimalus oma brändi esile tuua ja mitte ainult metaversumis, vaid ehitada selle ümber ka väike PR- ja turunduskampaania.